четвер, 25 вересня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія. 
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
              1)  учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
              2)   вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
              3)   перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
              4)    учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні модельності, включаючи візуальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів 
              5)    учні мають бути активними у власному навчанні; 
        6)    задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Також в цьому модулі ми зробили дуже багато вправ: заповнили розділ "Диференціація учнів" в плані; попрацювали в парах з приводу обговорення учнівського прикладу і форми оцінювання до нього. Саме ця робота виявилася для мене дуже необхідною. Дякую, що читаєте!

а са

Немає коментарів:

Дописати коментар